قیمت سنگ اسلب پشت تلویزیون

استفاده از سنگهای اسلب طبیعی در طراحی های داخلی و مخصوصاً در فضای تی وی روم پشت تلویزیون به صورت چشمگیری افزایش یافته است.
انتخاب رنگ و نوع سنگ مناسب برای فضای تی وی و پشت تلویزیون به پارامترهای زیادی بستگی دارد، برای مثال رنگ دیوارهای مجاور یا رنگ کاغذ دیواری یا رنگ دیوارها، رنگ مبلمان و یا رنگ پرده ها از جمله مواردی هستند که می توانید در نوع انتخاب سنگ تی وی به شما کمک کند.
ولی به طور کلی سنگ تی وی و یا سنگ پشت تلویزیون هیچ گونه محدودیتی در انتخاب سنگ و جنسیت ندارد، چرا که سنگ تی وی فقط جنبه زیبایی در فضای منزل شما را دارد و در انتخاب رنگ ملاک اصلی سلیقه شما و در انتخاب جنسیت نوع سنگ، بدون هیچ نگرانی از تمامی سنگهای اسلب می توانید استفاده کنید.

قیمت سنگ اسلب پشت تلویزیون

قیمت سنگهای اسلب برای فضای پشت تی وی از حداقل قیمت متری پانصد هزار تومان و تا میانگین قیمت متری دو میلیون تومان و البته قیمت های بسیار بسیار بالاتری را می توانید انتخاب استفاده کنید.
در بین سنگ های ایرانی تنوع رنگ و قیمت بسیاری وجود دارد که می توانید به راحتی رنگ مورد نظر را انتخاب کنید و در بین سنگ های اسلب خارجی معمولاً طرح های جدید و کمتر دیده شده و البته با قیمت بسیار بالایی را می توان انتخاب و استفاده کرد.

قیمت سنگهای صفحه کابینت آشپزخانه

استفاده از سنگ های طبیعی در صفحات کابینت نیز، مثل سنگ های تی وی بسیار شایع شده و یکی از دلایل اصلی آن قیمت مناسب طرح سنگهای اسلب طبیعی نسبت به سنگ های مصنوعی مثل کوارتز و کورین است و دلیل دوم آن تنوع بسیار بالای سنگ های طبیعی می باشد.
استفاده از سنگ های اسلب طبیعی در صفحات کابینت و آشپزخانه که قلب خانه نامگذاری می شود جدا از انرژی مثبت متریال های طبیعی، مثل سنگ نسبت به صفحات مصنوعی باعث می شود فضای آشپزخانه دلنشین، لذت بخش و زیباتر شود.
تنوع رنگ و قیمت در سنگهای طبیعی به قدری زیاد است که خریداران سنگ به راحتی می توانند با هر سلیقه و بودجه ای سنگ خود را انتخاب کنند.
معمولاً برای انتخاب سنگ برای صفحه کابینت آشپزخانه بهترین نوع جنسیت سنگ در ابتدا گرانیت و در مرحله بعد چینی و کریستال و در مرحله سوم مرمریت می باشد.
قیمت سنگهای اسلب برای انتخاب صفحه کابینت از کمترین قیمت متری ششصد هزار تومان تا مبالغ خیلی بالاتر را بسته به رنگ و جنسیت سنگ می توان انتخاب کنید. استفاده و انتخاب ابزارهای مختلف و ترکیب سنگ های متفاوت، جنسیت، فرآوری و رنگ های متنوع در صفحه کابینت آشپزخانه از مزیتهای سنگ های طبیعی می باشد.