قیمت سنگ اسلب مرمر صورتی/ htstone.ir

قیمت سنگ اسلب مرمر صورتی به عوامل زیادی بستگی دارد. سنگ های مرمر به دلیل قابلیت عبور نور و همچنین جذب آب پایین و جنسیت عالی که می توان این نوع سنگ را در تمامی فضاها مثل (بدنه,کف,کابینت و کانتر تاپ,سرویس بهداشتی و حمام و…) استفاده کرد. سنگ اسلب مرمر صورتی جزو سنگ های گرانقیمت به شمار میرود و معمولا در پروژه های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت سنگ اسلب مرمر صورتی به عوامل زیادی بستگی دارد ولی یک عامل اساسی در تعیین قیمت سنگ اسلب مرمر بسیار تاثیرگذار است و آن بحث رنگ شدن یا طبیعی بودن رنگ سنگ مرمر می باشد که در رابطه با آن توضیح خواهیم داد.

طبیعی بودن رنگ سنگ اسلب مرمر صورتی

سنگ اسلب مرمر صورتی به طور طبیعی دارای رنگ صورتی می باشد ولی بعضا سنگ اسلب مرمر سفید را با استفاده از رنگ صورتی به شکل مرمر صورتی در می آورند که از نظر قیمتی کمتر از سنگ مرمر صورتی طبیعی در می آید.در ایران سنگ اسلب مرمر صورتی از معادن شهر نقده استخراج می شود.

روش رنگ کردن سنگ اسلب مرمر صورتی

روش رنگ کردن سنگ اسلب مرمر صورتی به این صورت هست که سنگ اسلب مرمر سفید را بعد از برش با دستگاه اره بر روی گاری مخصوص حمل اسلب قرار می دهند و پشت سنگ را که قرار است تور بچسبانند با استفاده از رنگ سنگ صورتی که با اپوکسی مخلوط شده تور و اپوکسی می کنند و چون سنگ مرمر قابلیت عبور نور را دارد این رنگ اپوکسی صورتی روی صطح سنگ هم دیده می شود.این روش برای هر رنگی مانند آبی و… هم استفاده می شود.در این روش چون رنگ سنگ همراه با اپوکسی جذب سنگ می شود بنابراین رنگ در مدت زمان طولانی ثابت می ماند و از بین نمی رود ولی چون سنگ یک متریال طبیعی است سنگ اسلب مرمر صورتی رنگ نشده طرفداران و خریداران بیشتری دارد علی رغم اینکه قیمت بالاتری دارد.

موارد استفاده از سنگ اسلب مرمر صورتی

  • کفسازی و بدنه
  • سرویس بهداشتی
  • حمام
  • کابینت و کانترتاپ
  • لابی و دورآسانسور

همانطور که ملاحظه می کنید از سنگ اسلب مرمر صورتی در تمامی فضاهای ساختمان می توان استفاده کرد و دلیل آن جذب آب بسیار پایین و جنسیت عالی این سنگ می باشد.سنگ های مرمر در فضاهای رطوبتی و سایر مناطق آب و هوایی قابل استفاده می باشد و همین امر یکی دیگر از دلایل بالا بودن قیمت سنگ مرمر می باشد.

پس بنابراین اگر قصد خرید سنگ لوکس,زیبا و باکیفیت دارید سنگ مرمر بهترین گزینه است و اگر سنگ های مرمر رنگی انتخاب شماست در درجه اول به طبیعی بودن رنگ سنگ یا رنگ شدگی آن دقت کنید البته رنگ شدن سنگ مرمر جزو معایب آن حساب نمی شود و همانطور که قبلا هم گفته شد چون رنگ سنگ همراه با اپوکسی روی سنگ زده می شود رنگ سنگ به هیچ عنوان تغییر نمی کند و کمرنگ نمی شود.