سنگ اسلب تری دی بلک 3d black
سنگ اسنپ تری دی بلک با زمینه رنگی مشکی و خط های سفید رنگ و طلایی رنگ خیلی ریزدر سطح سنگ از جمله سنگ های پرطرفدار و همینطور پر مصرف در صنعت ساختمان و همین طور پروژه‌های لوکس ساختمانی می باشد. دلیل نامگذاری سنگ تری دی بلک به این خاطر می باشد که نقوش و خطوط در سطح سنگ تری دی بلک به صورت سه بعدی دیده شده و به همین خاطرسنگ تری دی بلک نامگذاری شده است. زادگاه این سنگ فوق العاده مربوط به استان یزد می باشد. که هم به صورت بریده و هم به صورت خام در بخش داخل و صادرات به خوبی عمل می کند.

تست

یکی از از مهمترین دلایل انتخاب و استفاده زیاد از سنگ تری دی بلک چه در بحث ساختمان سازی و چه در بحث صادرات این است که سنگ تری دی بلک بدون شک یکی از نمونه های بدون رقیب در سنگ زمینه مشکی می باشد. از دیگر دلایل مصارف سنگ سنگ تری دی بلک میتوان به بحث ساب پذیری و براقیت این سنگ اشاره کرد. براقیت سنگ تری دی بلک بگونه ای می باشد که می توان همچون آینه، خود را درسطح سنگ مشاهده کرد. جالب است بدانید به دلیل براقیت زیاد و همینطور ساب پذیری بالای این سنگ، عکس برداری ازسنگ مشکل بوده و همچون آینه عمل می کند.

اکثر طراحان، معماران و همینطور سازندگان پروژه های ساختمانی و تجاری که براقیت سنگ و همینطور زمینه مشکی سنگ، در طراحی خود مدنظرشان باشد، بهترین گزینه سنگ مرمریت تری دی بلک می باشد که تا به امروز کمتر نمونه سنگی این مشخصه براقیت و زمینه رنگی را در خود دارا میباشد.
سنگ مرمریت مشکی تری دی بلک در ابعاد مختلف مانند اسلب و تایل تولید و فرآوری می‌شود و همین امر باعث شده آرشیتکت ها، طراحان، معماران و سازندگان بتوانند با خیال راحت در فضای مختلف ساختمان از سنگ استفاده کنند.
سنگ مرمریت بلک در فضای مختلف ساختمان مخصوصاً در فضای داخلی و یا در فضای مثل لابی، ورودی، کنار آسانسور و یا دیواره های تی وی مورد استفاده ی زیادی قرار می گیرد.
سنگ اسلب تری دی بلک همانند سنگ های دیگر در بخش تولید به صورت بوکمچ و یا فورمچ فرآوری می‌شود تا در زمان اجرا بتواند زیبایی و طرح خود را به خوبی نشان بدهد.
سنگ مرمریت مشکی تری دی بلک از حساسیت های زیادی برخوردار است از جمله ترک های مویی درسطح سنگ، که فرآوری و تولید این سنگ از موارد مهم تعیین کننده قیمت، مخصوصاً در ابعاد اسلب می باشد.
موارد مورد استفاده سنگ مرمریت مشکی تری دی بلک
لابی و ورودی
دیوارهای کنار اسانسور
دیواره های ورودی و سردر ها
تی وی و فضا پشت تلویزیون
صفحه کابینت آشپزخانه
دیوارهای دستگاه پله
دکور مغازه‌ها و پیشخوان ها
میزهای اداری و میزهای جلو مبلی
سرویس های بهداشتی
کفسازی ها و…
موارد تعیین‌کننده قیمت سنگ تری دی بلک
زمینه رنگی مشکی بدون هاله
ابعاد سنگ
نبود شکستگی و سلامت سنگ
ضخامت سنگ
نوع و متریال استفاده شده در فراوری
سنگ مرمریت مشکی تری دی بلک معمولاً به صورت اسلب با ضخامت ۲ سانت و به صورت بوکمچ و یا فورمچ فرآوری و تولید می شود که زمینه رنگی سنگ و همینطور سلامت سنگ از عوامل مهم تعیین کننده قیمت این سنگ می باشد