سنگ اسلب گرانیت مشکی پالادیوم

سنگ اسلب گرانیت مشکی پالادیوم جزء سنگ های گرانیت مشکی پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی می باشد و دلیل آن این است که برخلاف بسیاری از سنگ های گرانیت مشکی که معمولا طرح خاصی ندارند و ساده هستند ولی گرانیت مشکی پالادیوم دارای خط های پهن سفید و به صورت مورب می باشد مه زیبایی آن را صد چندان می کند.

سنگ های اسلب گرانیت مشکی

سنگهای گرانیت جزو شناخته شده ترین سنگ های موجود در دنیا می‌باشد و به سختی و مقاومت بالا مشهور هستند. معمولاً در تمام دنیا به خصوص در کشورهای اروپایی برای خرید سنگهایی از جنس مرمریت, لایمستون, تراورتن و… حتماً باید تست یخ زدگی ,مقاومت در برابر سایش ,فشار و… روی نمونه سنگ انجام شود, اگر نتیجه آزمایشات قابل قبول بود خرید انجام می‌شود ولی در مورد سنگ های گرانیت اینطور نیست و دلیل آن این است که سنگ های گرانیت کاملاً شناخته شده هستند و سختی سنگ ,مقاومت در برابر فشار, یخ زدگی, سایش و … برای تمامی افراد در دنیا ثابت شده است.

سنگ اسلب گرانیت مشکی پالادیوم

همانطور که گفته شد سنگ های گرانیت جزو مقاوم ترین سنگ های جهان می باشند و سنگ گرانیت مشکی پالادیوم هم از این قائده مستثنا نیست.سنگ گرانیت مشکی پالادیوم دارای زمینه مشکی تیره با خط های نامنظم و پهن سفید می باشد که همین زمینه ی مشکی تیره و خط های سفید پهن این سنگ را نسبت به گرانیت های مشکی بدون طرح مثل گرانیت نطنز زیباتر و پرطرفدارتر کرده است.

ابعاد اسلب بسیار بزرگ گرانیت ها

معمولاً سنگ های اسلب گرانیت ابعاد بزرگتری نسبت به سایر سنگ ها دارند و گاهاً طول آنها به 3.5 متر و عرض آنها به 2.2 متر و حتی بیشتر هم میرسد و دلیل آن استحکام بالای این نوع سنگ و نداشتن رگه می باشد که می توان اسلب با چنین ابعاد بزرگی تولید کرد. لازمه تولید چنین ابعاد بزرگی از اسلب مقاومت بالای سنگ هست که بتوان کوپ آن را با ابعاد بزرگ از معدن استخراج و نهایتاً فرآوری کرد. در مورد سنگهای مرمریت, چینی و … چون مقاومت کمتری نسبت به گرانیت دارند معمولاً بیشتر از ابعاد 2*3 نمی توان تولید کرد و یا حداقل موارد بسیار کمی پیش می آید.

موارد استفاده گرانیت مشکی پالادیوم

این نوع سنگ فقط در ابعاد اسلب فرآوری می‌شود و به صورت تایل در بازار موجود نیست و به دلیل جنسیت بسیار خوب در تمامی محوطه‌های ساختمان قابل استفاده است ,از جمله:

  • کف سازی و بدنه محوطه های بیرونی و داخلی
  • کابینت و کانتر که به دلیل طول زیاد و جذب آب بسیار پایین بهترین گزینه برای کابینت می باشد
  • نمای بیرونی ساختمان ها و پله
  • پروژه های لوکس تجاری و مسکونی

قیمت گرانیت مشکی پالادیوم

گرانیت مشکی پالادیوم از نظر ظاهری شباهت هایی به سنگهای مرمریت موجود در بازار از جمله مرمریت سمفونی دارد ولی همانطور که گفته شد به دلیل جنسیت عالی این سنگ از نظر قیمتی چندین برابر سنگهای مرمریت قیمت دارد.