سنگ اسلب کریستال لایبید زمرد

سنگ اسلب کریستال لایبید زمرد از معادن لایبید در اطراف شهر اصفهان و در نزدیکی شهر میمه استخراج می شود و با نام های مختلف در بازار وجود دارد که یکی از این نام ها سنگ لایبید زمرد می باشد.

سنگ اسلب کریستال لایبید زمرد دارای زمینه رنگی سفید و با خط ها و شال های طوسی و مشکی می باشد و در اکثر کوپ ها رگه های زردرنگ هم به چشم می خورد و درصد کمی از کوپ های استخراج شده از این معادن دارای خط های زردرنگ نیست و این مربوط به سینه کار سنگ هایی از معادن لایبید هست که به سنگ زمرد معروف است.

معادن لایبید دارای سینه کارهای بسیار زیادی است که هرکدام رنگ ها و مشخصه های متفاوتی دارد.

سنگ اسلب کریستال لایبید زمرد دارای تراکم بالا و جذب آب بسیار پایینی دارد که به همین دلیل در همه فضاها مانند:کفسازی پروژه های مسکونی و تجاری،بدنه،کابینت و کانتر تاپ،پله،تی وی روم،لابی و دور آسانسور،سرویس بهداشتی و حمام و…

از سنگ کریستال لایبید در ابعاد تایل برای محوطه سازی ازجمله حیاط مسکونی،کفسازی باغ و ویلاها،نمای بیرونی ساختمان ها،دیوار حیاط و تمامی فضاهای داخلی و خارجی می توان استفاده کرد.

سنگ اسلب کریستال لایبید زمرد به صورت بوکمچ و فورمچ اجرا می شود و به دلیل اینکه خطوط روی سنگ در عرض سنگ قرار دارد طرح بوکمچ و فورمچ این سنگ بسیار زیبا و فوق العاده می شود.