سنگ اسلب کریستال سایمون

سنگ اسلب کریستال سایمون دارای زمینه رنگی سفید با شال های پهن طوسی رنگ که معمولا به صورت مورب روی عرض سنگ یا مستقیم روی طول سنگ می باشد. سنگ اسلب جنسیت کریستال جزو سنگ های مستحکم به شمار می رود زیرا دارای جنسیت کریستال، تراکم بالا و بدون رگه می باشد، به همین دلیل از سنگ اسلب کریستال سایمون در تمامی فضاها می توان استفاده کرد.

سنگ اسلب کریستال سایمون در مقایسه با سنگ های چینی

سنگ اسلب کریستال سایمون در مقایسه با سنگ های چینی از استحکام بیشتری برخوردار می باشد و رگه هایی که در سنگ های چینی مثل الیگودرز وجود دارد و از نقاط ضعف آن محسوب می شود در سنگ اسلب کریستال سایمون وجود ندارد و سنگ اسلب کریستال سایمون بدون رگه و شکستگی و دارای تراکم بالایی می باشد.

سنگ اسلب کریستال سایمون میزان ساب پذیری یکسانی نسبت به سنگ های چینی دارد و برعکس سنگ های چینی که نمی توان در بعضی فضاها از آن استفاده کرد, سنگ سایمون در تمامی فضاها قابل استفاده می باشد.

سنگ اسلب کریستال سایمون و کاربرد آن

سنگ اسلب کریستال سایمون را در تمامی فضاها می توان استفاده کرد از جمله:

1-کفسازی پروژه های مسکونی و تجاری و اداری

2-سنگ پله,کابینت و کانتر تاپ

3-سنگ تی وی,سنگ لابی و دور آسانسور

4-سنگ بدنه,نما و محوطه سازی

سنگ اسلب کریستال سایمون به دلیل شال پهن طوسی که دارد بوکمچ و فورمچ فوق العاده زیبایی به وجود می آورد که در کفسازی و بدنه بسیار استفاده می شود.از سنگ اسلب کریستال سایمون در اجرای پله نیز زیاد مورد استفاده قرار می گیرد که نمونه اجرای آن را ملاحظه می کنید: