سنگ اسلب سفید چینی الیگودرز

در حال حاضر سنگ های سفید رنگ مثل سنگ چینی ازنا، سنگ چینی و یا کریستال الیگودرز از جمله سنگ های لوکس و به روزی هستند که نسبت به رنگ بقیه سنگ های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ولی قیمت بالای سنگ ها باعث شده در ساختمان های بزرگ و پروژه های عظیم و همینطور ساختمانهای حجیم برای تامین و تهیه این مدل سنگ ها در ساختمان های خود دچار مشکل شوند.

سنگ اسلب سفید چینی الیگودرز

قیمت سنگ اسلب سفید چینی الیگودرز

به خاطر تقاضای بسیار زیاد سنگ های چینی سفید، برای استفاده در کف ساختمان، از طرف خریداران سنگ و قیمت بالای کوپ خام سنگ چینی سفید، و البته هزینه بالای فرآوری این نوع سنگ ها معمولا نسبت به سنگ های مرمریت رنگ روشن، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
سنگ کف ساختمان عموما از رنگهای سفید، کرم، کرم روشن وطوسی انتخاب می شود تا باعث خستگی نشود، نظافت راحت تری داشته باشد و البته فضای مورد نظر را بزرگتر نشان بدهد.
در بین سنگ هایی که معمولاً در کف ساختمان استفاده می شود سنگ های چینی سفید مثل ازنا و الیگودرز از قیمت بالاتری برخوردار است. البته سنگ های مرمریت رنگ روشن می تواند جایگزین سنگهای چینی سفید شود، با قیمت کمترخریداری و برای کف ساختمان استفاده شود.
در حال حاضر قیمت سنگ های چینی سفید رنگی که در کف ساختمان استفاده می شود از میانگین قیمت متری یک تومان به بالا فروخته می شود و نهایتا به متری ۲ میلیون تومان نیز می رسد . در صورتی که سنگ های مرمریت کرم و کرم روشن را می توان با قیمت میانگین متری750 هزار تومان و نهایتا تا یک میلیون تومان خریداری کرد. پس برای انتخاب سنگ سفید برای کف ساختمان کافیست قبل از انتخاب سنگ از یک مشاور و متخصص در صنعت سنگ مشورت گرفت.

سنگ اسلب سفید چینی الیگودرز