سنگ اسلب سفید طلایی

سنگ اسلب سفید طلایی دارای جنسیت چینی یا کریستال می باشد و معدن آن مانند سنگ سایمون واقع در شهر کردستان ایران است.سنگ اسلب سفید طلایی قروه و سایمون شباهت زیادی به نمونه های خارجی دارد و به دلیل جنسیت عالی و قیمت مناسب قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد و می توان صادرات این سنگ را به حداکثر رساند.

جنسیت سنگ اسلب سفید طلایی

جنسیت سنگ اسلب سفید طلایی چینی یا کریستال است و به همین دلیل دارای تراکم بسیار بالا و جذب آب پایین می باشد و در تمامی فضاهای داخلی و خارجی,فضاهای دارای رطوبت و نمای بیرونی و محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات سنگ اسلب سفید طلایی

سنگ اسلب سفید طلایی که در تصاویر مشاهده می فرمایید دارای زمینه مشکی همراه با خط های طلایی زنگ که به صورت مورب روی سنگ وجود دارد و به همین دلیل چیدمان بوکمچ و فورمچ این سنگ در کفسازی سالن و لابی و بدنه و پشت تی وی بسیار زیبا خواهد شد.

سنگ اسلب سفید طلایی

قیمت سنگ سنگ اسلب سفید طلایی

قیمت سنگ اسلب سفید طلایی به عوامل زیر بستگی دارد:

1-ابعاد و اندازه و قواره کوپ سنگ که قرار است برش زده شود که هرچه ابعاد کوپ سنگ بزرگتر باشد قیمت سنگ اسلب نیز بیشتر می شود.

2-سفید بودن زمینه سنگ که هرچه زمینه سنگ اسلب سفیدتر باشد و باعث شود خطوط طلایی بیشتر نمایان شود قیمت سنگ بیشتر می شود و هرچه زمینه سفید سنگ دارای لکه های طوسی یا طلایی باشد قیمت سنگ کمتر می شود در واقع خطوط منظم طلایی و زمینه سفید تعیین کننده قیمت هستند.

سنگ اسلب سفید طلایی