سنگ اسلب سفید اسکاتو

آماده ارسال
بازگشت
آماده ارسال
این محصول موجود و آماده ارسال می باشد.

2,000,000 تومان

بازخورد درباره این کالا
محصولات مرتبط
سنگ اسلب سفید اسکاتو
سنگ اسلب سفید اسکاتو
موجود

2,000,000 تومان

نقد و بررسی تخصصی سنگ اسلب سفید اسکاتو

سنگ اسلب چینی اسکاتو با رنگ سفید و خط های مشکی رنگ در عرض سنگ با ابعاد بزرگ به صورت بوکمچ و فورمچ قابلیت اجرا در بدنه و کف سازی می باشد. از نکات مهم سنگ چینی اسکاتو نداشتن زردی در زمینه سنگ و همچنین ابعاد بزرگ و بافت خطی منظم و همچنین زمینه سفید و روشن از خصوصیات مهم این سنگ می باشد.

  • کیفیت ساخت:
  • ارزش خرید به نسبت قیمت:
  • نوآوری:

 

سنگ اسلب چینی سفید اسکاتو یا سنگ پرشین اسکاتو از سنگهای منطقه الیگودرز می باشد که در حال حاضر جزء سنگ های خاص سنگ های لوکس و رنگ های پرفروش به حساب می آید.

این سنگ دارای زمینه رنگی سفید باختهای مشکی رنگ که به صورت عنکبوتی در سطح سنگ پراکنده شده است. این سنگ لوکس و خاص به دلیل شباهتش با سنگ ارباسکاتو ایتالیا محبوبیت خیلی زیادی در ایران و در خارج از کشور پیدا کرده است.

مهم ترین و بارز ترین ویژگی های سنگ چینی یا کریستال، جذب آب ناچیز و تراکم و ساب پذیری بسیار بالای آن می باشد.

نقشه خاص سنگ اسلب چینی سفید اسکاتو باعث شده طراحان و آرشیتکت ها علاوه بر استفاده این سنگ در کف‌سازی پروژه‌ها در صفحات کابینت آشپزخانه، آیلند، میز جزیره و یا قسمت مستر استفاده شود. لازم به ذکر است این سنگ به صورت بوکمچ در تی وی روم و یا قسمت لابی پروژ ها و یا در قسمت های خاص  دفاتر کار مثل دفتر مدیرعامل و یا میزهای پذیرایی به صورت ابزار خورده استفاده می شود.

زیبایی این سنگ باعث شده ساکنین تهران از این سنگ استقبال زیادی نمایند. از دیگر موارد استفاده شده این سنگ می‌توان در قسمت نمای ساختمان اشاره کرد جنس کریستالی این سنگ باعث شده در بعضی از پروژه‌های لوکس و مدرن از این سنگ در نمای ساختمان به صورت اسلب و تایل استفاده کنند.

قیمت سنگ اسلب سفید اسکاتو

از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت سنگ سنگ اسلب چینی سفید اسکاتو تاثیر گذار است ابعاد سنگ، بوک مچ یا فورمچ بودن، سورت یکدست بودن، ابعاد سنگ، کیفیت سنگ و سلامت سنگ می باشد.

قیمت این سنگ در حال حاضر به نسبت بقیه رقبای خود از لحاظ رنگی بالاتر بود ولی نسبت به سنگ ایتالیا قیمت خیلی خیلی پایین تری دارد و همین هم باعث شده این سنگ در صادرات نیز موفق شده و کشورهای همسایه و حتی اروپایی از این سنگ استفاده کنند و در شهرهای خود در معرض نمایش قرار دهند.

و در آخر باید اشاره کرد اگر در زمینه این سنگ خطوط زرد یافت شود مشتریان طراحان کمتر پسند کرده و از قیمت سنگ کاسته می شود ولی باید گفت هر سنگی با هر زمینه رنگی اگر در فضای درست خود و با ابعاد درست نصب شود بهترین گزینه برای آن فضا محسوب می شود.

ادامه مطلب