فروش سنگ‌ اسلب در اصفهان

با توجه به پیشرفته صنعت ساختمان سازی و استفاده از متریال های جدید در پروژه های ساختمانی، صنعت سنگ نیز با توجه به این موضوع مهم، همیشه در حال نوآوری، تنوع و به روز شدن می باشد.
سنگهای اسلب ساختمانی در سالهای اخیر مورد مصرف زیادی پیدا کرده و علاوه بر شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز و مشهد شهرهای دیگر نیز به استفاده از سنگهای اسلب و بزرگ تمایل پیدا کرده اند.
استان اصفهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ های ساختمانی در کشور می باشد که در انواع و اقسام سنگهای ساختمانی اعم از مرمریت، گرانیت، تراورتن، مرمر و غیره در انواع و اقسام ابعاد سنگ استایل، اسلب، آنتیک گیوتین و غیره را روزانه تولید و روانه بازارهای داخلی و خارج از کشور می کند.

قیمت سنگ اسلب در اصفهان

استان اصفهان با بیشترین کارخانه تولید سنگ در ابعاد اسلب، تایل و طولی در کشور یکی ازقدرتمندترین و متنوع ترین مراکز بزرگ خرید سنگ کشور به شمار می آید. با توجه به تولید روزانه سنگ اسلب و تایل در استان اصفهان با توجه به تنوع بسیار زیاد کارخانه های تولیدی در این استان، می توان گفت استان اصفهان به روزترین و ارزانترین قیمت سنگهای اسلب و تایل ساختمانی را دارا می باشد.

بزرگترین مرکز فروش سنگ اسلب در اصفهان

اصفهان بیشترین تعداد کارخانه تولید سنگ اسلب را تشکیل می دهد و با توجه به تولید زیاد روزانه و تنوع در میزان سنگ تولید شده خود و همینطور شهرک های متعدد صنعتی تولید سنگ و البته معادن سنگ بسیار زیاد، اصفهان را به بزرگترین مرکز خرید و فروش سنگ اسلب در کشور تبدیل کرده است.
تعداد زیادی از مراکز تولیدی سنگ، کارخانجات تولید سنگ، شوروم و نمایشگاه سنگ و کارگاه های تولیدی سنگ در استان اصفهان باعث شده رقابت بزرگی در این راستا شکل بگیرد و خریداران سنگ در شهرهای دیگر و البته از کشورهای دیگر برای خرید سنگ به استان اصفهان مراجعه کنند.

سنگ اسلب

سنگهای اسلب از ابعاد های متفاوتی برخوردار می باشد و بسته به اینکه از چه کوپ خامی برش خورده شده باشد ابعاد آن نیز متغیر است. تقریباً بزرگترین ابعاد سنگ اسلب طبیعی در ایران 2×3 می باشد که گاهی این مقدار می تواند بیشتر شود. معمولا ابعاد بزرگ سنگ اسلب در سنگ های گرانیت تهیه و تولید می شود و در سنگ های مرمریت و چینی این ابعاد کمتر خواهد شد. سنگ گرانیت با دستگاه وایر کات برده شده و سنگهای اسلب چینی، مرمریت، تراورتن با دستگاه اره بریده و آماده سازی می شود.

بوکمچ و فورمچ به چه معناست؟

بیشتر سنگ های اسلب بعد از برش و در زمان فرآوری از عملیات بوکمچ و فورمچ استفاده می شود تا رنگ و نقش طبیعی سنگ بهتر و جذاب تر دیده شود.
بوکمچ و فورمچ بودن سنگ یعنی وقتی دو سنگ را کنار هم قرار دهیم دقیقاً از هر چهار طرف قرینه باشد و یا فورمچ بودن سنگ به این معناست که وقتی چهار سنگ از یک سنگ را کنار هم قرار دهیم دقیقاً قرینه باشد و یک طرح و نقش را تشکیل دهد.
عملیات بوکمچ و فورمچ در سنگ علاوه بر اینکه زیبایی سنگ را دو چندان می کند ،باعث می شود در زمان اجرا وقتی که طول یا عرض محل نصب سنگ اسلب بیشتر از سنگ باشد، به راحتی با عملیات بوکمچ و فورمچ طرح و نقش سنگ دقیق و ظریف انجام شود.
بوکمچ و فورمچ بودن سنگ اسلب در تمامی جنسیت های سنگ اعم از گرانیت، چینی، مرمریت، و تراورتن انجام می شود و محدودیتی در جنسیت سنگ طبیعی محسوب نمی شود.

کاربرد سنگ اسلب

سنگ های اسلب باعث شده طراحان داخلی در فضاهای داخلی مانند کفسازی بدنه و یا حتی در نمای ساختمان با استفاده از قطعه های سنگ اسلب بتوانند زمان اجرای کار را افزایش و زیبایی بیشتری به فضای مورد نظر خود بدهند.

  • در نمای ساختمان
  • در کفسازی ساختمان
  • صفحه کابینت
  • آشپزخانه، سرویس و حمام
  • پارکینگ ها
  • بدنه ها و لابی ها
  • کف آسانسور و…