فروش انواع سنگ اسلب کف

استفاده از سنگهای اسلب و ابعاد بزرگ در کف سازی ساختمان و یا بدنه ها در سال های اخیر مخصوصاً در شهرهای بزرگ مثل تهران و اصفهان بسیار شدت گرفته و با توجه به تنوع رنگ و جنسیت های متفاوت در سنگ های طبیعی این روند رو به افزایش می باشد.
چه سنگهایی در کف ساختمان استفاده می شود.
سنگ هایی که در سال های اخیر در کف ساختمان های مسکونی و تجاری به وسعت زیاد استفاده شده، شامل سنگهای کرم رنگ دهبید، سنگ خاکستری پرشین سیلک و یا سنگ های سفید رنگ ازنا و الیگودرزبوده که در سال های اخیر مورد استفاده بسیاری از طراحان و معماران قرارگرفته است.

ابعاد سنگ اسلب

سنگهای اسلب از ابعاد های متفاوتی برخوردار است و بسته به اینکه از چه کوپ خامی برش خورده شده باشد ابعاد آن نیز متغیر است. تقریباً بزرگترین ابعاد سنگ اسلب طبیعی در ایران 2×3 می باشد که گاهی این مقدار می تواند بیشتر شود. معمولا ابعاد بزرگ سنگ اسلب در سنگ های گرانیت تهیه و تولید می شود و در سنگ های مرمریت و چینی این ابعاد کمتر خواهد شد. سنگ گرانیت با دستگاه وایر کات برده شده و سنگهای اسلب چینی، مرمریت، تراورتن با دستگاه اره بریده و آماده سازی می شود.

کاربرد سنگ اسلب

سنگ های اسلب باعث شده طراحان داخلی در فضاهای داخلی مانند کفسازی بدنه و یا حتی در نمای ساختمان با استفاده از قطعه های سنگ اسلب بتوانند زمان اجرای کار را افزایش و زیبایی بیشتری به فضای مورد نظر خود بدهند.
در نمای ساختمان

  • در کفسازی ساختمان
  • صفحه کابینت
  • آشپزخانه، سرویس و حمام
  • پارکینگ ها
  • بدنه ها و لابی ها
  • کف آسانسور و…

سنگهای مرمریت طوسی رنگ

سنگ های رنگ طوسی مانند سنگ های پرشین سیلک به خاطر رنگ طوسی خود یکی از گزینه های مناسب کف سازی در فضاهای داخلی ساختمان می باشد. رنگ طوسی به خاطر خاصیت خنثی بودن در رنگ، یعنی به راحتی با رنگ های اطراف خود همخوانی پیدا می کند و باعث خستگی و زدگی در اجرای کف ساختمان نمی شود. لازم به ذکر است که سنگهای رنگی طوسی به دلیل رنگ منحصر به فرد خود نیاز به نظافت زیادی نخواهد داشت و یکی از گزینه های بسیار مناسب برای پروژه های بزرگ و پر تردد مثل هتل ها، متروها و … می باشد.

سنگ های مرمریت کرم رنگ

سابقه استفاده از سنگهای رنگ کرم در کف ساختمان از زمانهای بسیار قدیم می باشد که یکی از گزینه های پروژه های لوکس ساختمان محسوب می شود. تنوع رنگی بسیار زیاد در استفاده از رنگ های کرم باعث شده معماران و طراحان و کارفرمایان بتوانند به راحتی رنگ کرم مورد نظر خود را در بازار انتخاب کنند. در حال حاضر سنگ های رنگ کرم از تنوع رنگی و قیمتی بالایی برخوردار هستند. ولی در مجموع رنگ های اسلب کرم رنگ از لحاظ قیمتی با سنگهای اسلب طوسی رنگ به هم نزدیک می باشند.
سنگهای مرمریت کرم از تنوع ابعادی تولید شده ی بالایی برخوردار بوده و خریداران این سنگ برای انتخاب سنگ در هر نوع ابعاد و سایزی هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.

سنگ اسلب چینی سفید

یکی از گزینه های جدید استفاده از سنگ مناسب در کف ساختمان، سنگ های چینی می باشد که در سال های اخیر با استقبال فراوانی روبرو شده است. سنگهایی مانند چینی ازنا و یا الیگودرز سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و جزء سنگ های تقریباً گرانقیمت و لوکس ساختمانی می باشد.
برای تهیه سنگ اسلب در کف ساختمان، سنگ های سفید رنگ از قیمت بالاتری نسبت به سنگ های کرم و طوسی برخوردار هستند. سنگ های چینی سفید در ابعاد اسلب فرآوری و تولید می شود و مثل سنگ های طوسی و کرم از تنوع ابعادی زیادی برخوردار نیست. تنوع رنگ و طرح در انتخاب سنگ چینی سفید بسیار زیاد بوده و سفارش دهنده به راحتی می تواند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند. برای مثال سنگ بیانکو، سنگ اسکاتو، سنگ ازنا و سنگ سفید الیگودرز و…